fredag 13. februar 2015

Kopi av bloggen min?! / Someone copied my blog!

Jeg har helt tilfeldig kommet over en utenlandsk blogg som er EN KOPI av mine innlegg
og bare det. Alle mine innlegg - min tekst - mine bilder. fremstilt som sitt eget, har jeg inntrykk av. . Noen som har vært borti det?


En ting at noen kopierer inpirasjonsbilder jeg selv har henta fra nettet, men tekster jeg har brukt tid på å skrive selv, og bilder fra mitt eget hus...?


Dette strekker seg flere år tilbake i tid.
Det rareste jeg har vært borti!

Hva gjør jeg?
KAN jeg i det hele tatt gjøre noe?

http://apeaje45.blogspot.no/



5 kommentarer:

  1. Den som kopierer bruker også blogspot, da er det bare å rapportere inn denne bloggen til Google.

    Forsøk via dette skjemaet her: https://support.google.com/legal/contact/lr_dmca?product=blogger

    SvarSlett
  2. Så utrolig sprøtt! Dette har jeg aldri hørt om før.

    SvarSlett
  3. ja, dette må jeg si er litt sprøtt.
    og helt uforståelig
    kan da umulig være noe vits å kopiere mine ting - og det i årevis!!!
    ikke er kopibloggen kommersiell heller.

    irriterende er det likevel.
    takk for lenke, nettgrunder. har meldt inn. håper at de kan stenge den snart.

    SvarSlett
  4. Så merkelig...vet du om det er noen som leser og kommenterer inne på denne bloggen- virker veldig rart- vanligvis stjeler folk bilder- men hele blogger er ganske drygt..

    SvarSlett
  5. Joda, en vakker blogg jeg leste fast opplevde akkurat det samme.Kanskje dere husker den norske bloggen theessenceofabeautifullife. Husker hun ble fly forbannet og frustrert.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...