tirsdag 26. november 2013

Danish design posters

I dag viser jeg en ny favoritt på bilde-fronten. 
Der er mye fint å ramme inn å henge på veggen for tida. 
Og til "alle oss" som elsker skandinavisk design, 
her er altså en mulighet til å få nyte vakker design, 
uten å gå bankerott! :)
























Likte dere også bildene/plakatene?

Lenge siden jeg har hatt  blogglotteri her. 
Hva syns dere om lotteri egentlig?
Jobber med muligheter for et lite blogglotteri med
slike bilder som premier. 
Kunne det vært gøy?

Jeg merker meg at det er få som velger å legge igjen kommentarer til meg. 
Jeg blir glad 
om du vil svare  på spørsmålet mitt 
i "meningsmålingen" øverst i høyre kolonne.





4 kommentarer:

  1. Hei! Stemme avgitt;) Jeg er en av dine trofaste lesere, men legger sjeldent igjen kommentarer. Jeg har ikke noen blogg selv, og føler meg nok litt som en "gjest" når jeg surfer rundt og leser folks blogg, derfor lite kommentarer. Men jeg leser altså din blogg ganske så regelmessig og jeg liker den veldig godt. Ang blogglotteri; du har hatt noen før og der har jeg faktisk deltatt et par ganger. Tror du er den eneste bloggen jeg har vært såpass aktiv på, og jeg tror grunnen til det er at du virker ganske åpen, dvs at det ikke bare er de du kjenner som kommenterer osv. Med andre ord - åpent hus på ordentlig.

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg oppdaget bloggen din i dag og har kost meg veldig med den! Deilig inspirasjon! Herved er bokmerket lagret! :)

    SvarSlett
  3. Mange stilige postere der ja. Spennende å se all designen samlet til et eget trendy veggdesign :)

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige kommentarer.
    Gjør meg veldig glad :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...