torsdag 28. februar 2013

Ordnings på bøkene / Bookshelves


Samme hva interiørtrendene måtte si; 
jeg kvitter meg aldri med bøkene mine! :)
Og hva gjør man med dem. 
Joda - nok av alternativer! :)

Tradisjonelt bokskap i ren og fin stil


Dekk til med stil

stable etter ønske


fyll veggen og skap rom


bokhyller med attitude - kunst! :)


fyll veggen. 



sds tips 1: bygg hyller og lag skapdør selv i ei nisje i veggen. 


sds-tips 2: tau/wire og treplanker + hylleknekter.


sds-tips 3: bruk kurver som du forsterker og henger opp med bunnen inn. 



I neste innlegg
fra ønskelista


4 kommentarer:

  1. Bøker må man ha! Jeg prøvde jo å fargesortere bøkene da vi flytta inn i fjor, men det har allerede blitt et kaos. Men bøkene her blir brukt, og da blir det vel sånn...

    SvarSlett
  2. Det finnes så utrolig mange flotte løsninger når det gjelder oppbevaring av bøker - både synlige og usynlige... Vi har laget oss et aldri så lite bibliotek med Billy fra gulv til tak. Bøker må man ha!

    SvarSlett
  3. Jeg kvitter meg heller ikke med bøkene mine, her fylles det på med både ny og gammel litteratur.
    Vi var så heldige at hele den ene veggen i stua var dekket med plassbygde bokhyller da vi kjøpte huset. Der er det fullt for lengst. Likeså i reolen i arbeidsrom/ gjesterom :)
    Mange fine hylleløsninger du viser :)

    SvarSlett
  4. Akkurat som deg elsker jeg bøkene mine. Men det har etter hvert blitt litt for mange bokstabler over alt, og jeg er også på jakt etter andre løsninger. Så takk for at du deler inspirerende bilder!:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...