tirsdag 6. november 2012

Flotte speil / Play with mirrors


Artig å se eksempler på innredningslek med speil, syns jeg. 
Her er noen eksempler til fornøyelse og litt inspirasjon?


Bilde øverst: gamle racketer har fått ny innmat. Apartment therapy.
Over: halvt speil. Paul Loebach


speil med klokke. Fra Fusion.

  
restoration hardware


Aviator solbrillespeil via coolstuff com


skøna hem


via coroflot com


Living etc.

snakkeboble :) fra Areaware


Fikse på det du har med litt farger? Fra Grain


Enkelt og vakkert! Archiexpo.

noe av dette du kunne hatt hjemme? :)



I neste innlegg
mer hjemmefra :)
og straks ny liten gi-bort.


7 kommentarer:

  1. Så mye fine speil! Takk for visningen

    SvarSlett
  2. Nei, ikke kommet noe enda, skal sjekke posten igjen i morra ;)

    SvarSlett
  3. Likte snakkeboblespeilet!

    Pappa har funnet litt rakved til meg som jeg har planer om å lime på et speil. Må bare finne et speil med de riktige målene...

    SvarSlett
  4. Snygga speglar,man kan aldrig få för många :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  5. Puslespillspeilet var stilig! Noe slikt har jeg aldri sett før, det kunne jeg absolutt hatt.

    Snakkeboblespeilet hadde i grunnen passet veldig fint på rommet til storesøster...

    Takk for inspirerende innlegg!

    SvarSlett
  6. Så mange spennende speil, kunne godt tenkt meg en vegg med speil- som det bildet fra living ect. men det spørs vel- snakkebobla og puslespillet var morsomme;)

    SvarSlett
  7. Gøy! Masse fin inspirasjon der.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...