torsdag 5. juli 2012

Til storebrors rom / For juniors new room

Her er flere av ideen jeg har samlet på for Storebrors rom. Tenkte jeg likeså godt kunne dele dem med dere, mens jeg venter på at huset vårt skal bli ferdig :)

Kart i lappeteppe :)

vimpler i fint papir.
Fra Passelig dose. 

Tekstiler fra Borge. 
(har vi allerede - de skal få bli med videre)

Little cute Mokkasin poster hos Mackapär blogg.,
Står på ønskelista!!

Ikealampa og podens egenlaga papirsol blir med :)


skjønn nattahilsen fra Kikkis planet på Epla

Storebrors egen versjon av Solsystemet
sammen med planeturoen. Populært hos Storebror. 


Kidden må ha oppslagstavle, selvfølgelig. 
Kanskje ei med magnet? 
Lage selv (med magnetmaling) eller kjøpe disse fra Sebra.

magnetmaling (øverst) og krittmaling er absolutt verdt å vurdere til barnerommet.

Her er forrige del av samme tema. 
Og her er mer fra tema Barnerom

Viser noen ideer til Lillesøsters rom snart. 


I neste innlegg
nydelig sveitsisk spa!


3 kommentarer:

  1. Det kartlappeteppet var bare tøft!!

    Kristin

    SvarSlett
  2. Den mokkasinposteren er så skjøøøøn!

    Det er innmari trivelig med egenlagde dekorasjoner da, og det hadde du jo med. Vi har fåt noen svære kart og lurte på om noen av dem skulle få bo på barneromma. Må høre med sjefene først ;)

    Går det ikke an å male tavlemaling oppå magnetmaling?
    Når jeg kjøpte tavlemaling første gangen, så hadde de bare svart. Nå finnes den i så utrolig mange fine farger

    Her lurer jeg på en fondvegg i farge eller tapet. Samtidig så synes jeg det er så flott inne hos Raflefarfars paradis, der hun har tapetsert og malt. Godt man har litt tid til å tenke og heldigvis kan man ta slike tng etter man kommer seg i hus også.

    Her er det tredje dagen med flyttelass.
    Det værste kjenner jeg nå, er at dette skal vi gjøre igjen før vi kommer oss inn i nytt hus nærmere jul. Blæ! Men den som venter på noe godt...Smil til verden og den smiler til deg... Osv

    So long...
    Siw

    SvarSlett
  3. Heisan
    Flotte bilder og jeg elsket det kart-lappeteppet kartglad som jeg er.
    Jeg kikket i kjelleren på malingsboksene mine men dessverre var det ikke en enste skvett lilla eller en tom lillaboks igjen, så jeg kan nok ikke komme med noen trylleformular på en super lillafarge.
    Glade julidager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...