tirsdag 15. november 2011

Mer Hvite tulipaner

Takk for responsen på forrige gjesteinnlegg her hos Åpent hus! Her kommer del 2 av Hvite tulipaners bidrag:



"Jeg er veldig glad i håndarbeid, særlig strikking. Ikke ser jeg på meg selv som spesielt flink, men det holder massevis for mitt bruk. (Åpent hus-kommentar: både flink og utrolig utholdende!!) Jeg har strikket en del puffer, som jeg både har solgt, gitt bort og beholdt selv. Gulvteppet i stuen har jeg også strikket selv, og akkurat nå holder jeg på å strikke et sengeteppe og en kurv. (se bilder fra forrige innlegg) Alltid flere prosjekter på gang samtidig. Det liker jeg.



I tillegg til strikking, er jeg også veldig glad i å sy; spesielt putetrekk. Problemet er bare det at skap og skuffer fort fylles av puter, og man ender opp med mye mer enn det man har behov for.



Dyr i interiøret er noe annet jeg også er veldig glad i. Etter hvert har det nesten blitt mitt kjennemerke. Elefanter synes jeg er det fineste dyret, og tulipanhjemmet er sterkt preget av elefanter. Her finnes alt fra bilder av elefanter, elefantfigurer til tekstiler med elefanttrykk. Lenge leve barnligheten.


Gjennom bloggen har jeg også fått muligheten til å ha en egen spalte i det nye interiørmagasinet Studio, et magasin med spesiell fokus på ”å bo på liten plass”.

I tillegg har jeg blitt kjent med utrolig mange interessante, inspirerende og flinke mennesker der ute. Slike mennesker setter jeg veldig stor pris å ha i livet mitt.



Takk til Åpent Hus for gjestfriheten, det har virkelig vært en fryd.
Damen bak Åpent Hus er forresten en av de interessante, inspirerende og flinke menneskene jeg har vært så heldig å bli bedre kjent med. En venninne for livet, rett og slett!




Takk for meg. :)
Hvite tulipaner"

Tidligere gjesteblogger: Kasparas regnbue




I neste innlegg
sanselig

2 kommentarer:

  1. Å herlighet... dette var både spennende lesing og nydelige bilder.
    Elsker hjemmet til Hvite tulipaner ;)
    Stilig konsept disse innleggene!
    Klem May Helen

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...