onsdag 23. november 2011

Krake søker make / bird seeking bird for friendship

Eller hva slags fugl er dette egentlig?
Denne lille beskjedne skjønnheten fikk være med meg hjem fra Stockholmshelga for litt siden. 


Denne har stått på ønskelista mi ei stund. Bare se her. :)
Hva mer står på den lista, tro? 


Ser den ikke litt ensom ut min lille skjønne?


Kanskje den lengter etter en liten kompis...?


en liten plump en, kanskje?
i røkt eik?


eller kanskje to små kompiser til?
DA hadde de blitt glade da ...! 
"One big happy family!!" :)



Hørte du det, julenisse?

Jeg starter ikke juletemaet her på bloggen før vi har gått inn i desember - Jeg holder sta igjen mot alle de kommersielle kreftene som prøver å få juletida til å begynne allerede midt i oktober..!!
Men jeg har tross alt begynt å ta inn over meg at advent nærmer seg med stormskritt. 

I kveld skal jeg finne frem julekalenderen og notatboka og begynne på forberedelsen - i hodet i alle fall! :) Passende aktivitet på en kveld der vinden uler rundt hushjørna og regnet pisker mot vinduet.
Vet ikke om jeg har husket på å takke for alle fine kommentarer jeg fikk etter at jeg fortalte om tapet av svigermor. Tusen, tusen takk!
Fin kveld til alle!


I neste innlegg
mer nytt her hjemme :)

6 kommentarer:

  1. Hei:-)

    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, la meg til som følger her så blir det lettere å følge deg videre.Jeg liker godt interiør men har ikke kommet i gang med en interørblogg enda...må få bokbloggen litt opp å gå først... ser ut som det er en kjempefin blogg du har her:-)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Disse er så søte! Kunne tenkt meg en liten gjeng av dem jeg også.

    Lykke til med planlegging av juleforberedelser. Er ikke lenger enn på planleggingsstadiet jeg heller. :)

    SvarSlett
  3. Fin pip-pip, står på ønskelista her og:)
    Kos deg med juleforberedelser, jeg er straks ferdig:P
    Klem E

    SvarSlett
  4. De er så fine og så uttrykksfulle. Og har man èn vil man bare ha fler og fler...
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Så søt den var, dog om den var ensom-men det minner meg om en sånn liten nøttepip som de hadde i kanutten og romeo klive da jeg var barn slik som lagde lang mat og rund mat...hehehe

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...