tirsdag 18. oktober 2011

Stilmiks i sofaen / New and old

Nå har stilmiks-ideen også inntatt sofaen i Åpent hus! :)
Fant ei gammel pute på gjenbruksbutikken. Vanligvis går jeg forbi slike, og tenker at de nok lukter av røyk eller møllkuler eller gammel middagslukt. :) Men denne var særlig forseggjort syns jeg. Og fine farger. Og aldeles luktfri. :)

Nå har den fått selskap av ugla og reinsdyrskinnet, og ser ut til å trives i dyrehagen vår. :) Jeg må si min estetiske sans setter pris på stilbruddet, og det varme fargeinnslaget. :) Skal ikke mer til! :)
Lurer på hvem som har laga denne puta. De har i alle fall gjort en nydelig jobb, synes jeg. Tette jevne sting og det hele.



Det var alt for i dag - Bare en liten kikk inn i høstsofaen på lillestua vår. Som som oftest er full av unger og kosedyr og åsted for "å leke butikk" og arrangere "kaffeselskap". Men som en og anna gang får være "bare" sofakrok. :)








Åpent (c) hus

Fin tirsdag til alle som svinger innom.
Beste hilsner fra Åpent hus-dama. På vei hjem igjen - alltid glad da.



I neste innlegg
nydelig hus i Mexico

6 kommentarer:

  1. Så himla snyggt- underbara kuddar! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. For meg som eeeelsker puter og aldri får nok av den er den puta den perfecte touch! ALT klaffer med den puta der. Mønsteret, kryssting, fargene, stilbruddet. Ah! (Kysser pekefinger, langfinger og tommelen).

    SvarSlett
  3. Den der var du jammen heldig med. Flotte farger og fint broderi :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Rett og slett stilig :-)
    Fekk heilt vondt då eg såg maaange gamle puter i ein søppelkasse, men kunne ikkje gjer så mykje for å berge dei. Tenkte på formødrene som hadde kava og sydd...

    Ha fortsatt flott veke!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...