lørdag 1. oktober 2011

Deg selv - fullt ut?







Kanskje ikke sånt du tillater deg å tenke på hver dag. Hvem gjør vel det? Har vi i det hele tatt anledning til å tenke så egoistisk? Og hva er egentlig "deg selv fullt ut"? - Det er bare du selv som kan svare på - ingen andre.

Men hvis du først spør deg selv - er du fornøyd med svaret?

Er du:
Langt ifra?
Skal tenke på dette snart?
Jobber med å finne ut svaret?
 Halvveis i jobben med å få det til?
Av og til i nærheten?
Ganske nært?

Hvor er du hen på den skalaen?
(ikke akkurat et lite spørsmål)

?

Are you true to who you are?


I neste innlegg
utstilling fine arbeidsplasser

4 kommentarer:

  1. Er nok på veldig god vei, på godt og vondt. Når man er mer seg selv og "tørr" å sette grenser, så får man kanskje andre reaksjoner fra omverdene enn man er vant til...

    Uansett, det er det bare å drite i...Ikke sant? For da gjør man faktisk noe riktig for SEG selv
    ;) Klæm

    SvarSlett
  2. Jeg syns det har vært vanskelig å finne meg selv igjen etter jeg fikk barn. Plutselig er jeg ikke bare Kine Marie, men mamma-Kine Marie. Det har vært veldig vanskelig men heldigvis går det bare bedre og bedre for hver dag. Det hjelper å si fine ting til seg selv i speilet hver morgen :)

    SvarSlett
  3. Skala-spørsmål er ikkje enkle å svare på. Å være seg sjølv er ikkje så vanskeleg synest eg, men å gjere alt eg har lyst til er ikkje så lett. Tid og pengar er alltid ei utfordring...

    SvarSlett
  4. Jeg hadde en fullblods egodag i Køben i går. Introduserte til og med Jane til "vår" cafe, Munter, og spiste lunsj der :)
    Lørdag innebar derfor 12 timer der jeg var veldig, veldig true to myself.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...