torsdag 10. februar 2011

Tepper som prikken over i'en

Her kommer et nytt dryss av tepper som kan fungere som fargeklatten eller prikken over i'en i et rom. I dag har jeg plukka ut noen friske eksempler - alle sånn  litt utenom det vanlige:

1) Sparkle, designonline se


2) magnolia, designers ab
(beklager, fant ikke større bilde)

3) Angela Adams, via Proforma blogg.

4) Manga rug line


5) Dyreskinn i ny vri - Paspas.fi

6) Dahlia fra Normann Copenhagen


7) Denne tar jeg med mest for skøy - tenk å sette føttene på dette om morgenen!
Flickr


8) Pixel rug av Tufted.


9) Roots rug fra Nodus


10) Sånt skulle vi hatt i norsk versjon også, ikke?? :) Rugmaker.


Tidligere teppeinnlegg her i Åpent hus:


I neste innlegg
hjemmerapport

8 kommentarer:

  1. Hm, har du blitt dansk av deg, med de nye avslutningene "ikke"? Trodde du var sunnmøring jeg;)

    SvarSlett
  2. Mange stilige tepper du viser:), setter en knapp på nr.4, likte det veldig godt:).

    Ha en fin kveld
    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Heisann! :)

    Lampen til minstemann er kjøpt på IKEA, men jeg finner den ikke i sortimentet på nettsiden deres lenger. Aner ikke om den er å finne i butikken. Den var ikke så dyr heller. Under 200 kroner. :)

    SvarSlett
  4. Heisann. Retrolampen vår fikk vi av svigers. De igjen fikk den til bryllupet sitt tidlig på 70-tallet. Mer enn det vet jeg ikke om lampen. Det er bare å bruke bildet av lampen om du viser til bloggen min.
    Fin blogg du har. Bra du la igjen en kommentar hos meg så jeg fant deg. Mye inspirasjon å hente :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Det var tepper litt utenom det vanlige, ja!
    Morsomt:)
    Vi må snart skaffe oss et nytt teppe i stua, men spørs nok om vi ikke går for noe litt mer tradisjonelt:)
    Er ikke særlig flink på tepper, altså...
    Nå har vi et flosseteppe. Det skal opp i loftstua når vi er ferdige der.
    Har funnet ut at flossetepper og små barn ikke er den beste kombinasjonen.
    Jeg har både funnet en femtiøring og en knappenål nedi der. Helt tilfeldig. Man ser jo ikke slikt, og det er ikke alltid støvsugeren får det med seg.
    Tenker med skrekk og gru hva mister-stapp-alt-i-munnen hadde gjort om han hadde funnet det...

    Du, så flott måte de løser karnevalsfeiringen på i barnehagen deres.
    Det er bra når barnehagene tar på alvor at ikke alle har de samme mulighetene til å stille opp med kostymer.
    Det er jo så synd for barna når de føler seg utenfor...
    Hos oss hadde de sagt at "det ikke var så veldig viktig" med kostyme.
    (Sa det til mannen, og det var etter at jeg hadde bestilt et).
    Uansett synes jeg at det er for vagt. Er det det de ønsker, så må de si at ingen skal ha kostyme. Nå ender det jo opp med at noen har og noen ikke har...
    Synes ikke at det er den beste løsningen!
    Ja, ja. Det er vel ikke akkurat et verdensproblem:)

    Nå gråter minstemann her. Tar på med vannkopper:(
    Så jeg får avløse mannen.

    Fin kveld og fin avslutning på uka til deg!

    Klem!

    SvarSlett
  6. Ja du hadde virkelig peiling på den blomsten:)Kos deg masse i helgen..spa er aldri feil;)Klem

    SvarSlett
  7. Mye stilig her...skulle gjerne hatt Krompen i frimerkeformat på stuegulvet jeg! Den som lever får se...

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...