lørdag 29. januar 2011

Bestått


Da er det offisielt. Eksamen er bestått og vel overstått! :)


Deltidsstudiet som tok mye av fritida mi i fjor var så absolutt verdt det. Så deilig å få påfyll i "topplokket". Og selv om studiet innebar 5 reiser til Oslo, borte fra (jobb og) familien, ville jeg ikke vært det foruten.


Jeg har før skrytt av BI Nydalens fantastiske bygg og elegante og lekne utforming. I dag har jeg lyst til offisielt å avslutte BI-tiden min med et nytt knippe bilder derfra.




ikke ei utsikt for de med høydeskrekk..

Bygget strekker seg over et helt kvartal, og rager høyt i været. I kjernen åpner det seg og slipper inn massevis av deilig dagslys fra ove. De ulike deleen av bygget bindes sammen av trapper og gangveier til mange kanter. Her er alt som trengs av vrimleområder, åpne møteplasser og lukkede studierom. Alt som skal til for å gjøre stedet til et levende studiested.




Rakk aldri å telle Syveren-stolene der. Det var mange....

Slike omgivelser skaper miljø og "stil". Og de ga såvisst meg i alle fall energi til å grave seg ned i fagstoff, lese og diskutere.


Det var som om Akademia var en egen liten planet for ei stund. Og det var en fryd å få lov til å være del av den. :) Merker nå at det er litt vemodig. Men akk så deilig å få fritida si tilbake!!
Alle foto tatt med min 4 år gamle veteranmobil: (c) Åpent hus ..

Håper helga di er god. Takk for at du stakk innom her. :)


I neste innlegg
moderne grafikk - en favoritt

12 kommentarer:

  1. Gratulerer! :)) Og for et nydelig bygg, elsker slikt!

    Ha en fin kveld!
    Klem J

    SvarSlett
  2. GRATULERER! Jeg har også travet rundt på BI i Nydalen på noen BI-kurs (innen forsikring), det er et fascinerende bygg, artig å se igjen noen glimt derfra :) *♥*

    SvarSlett
  3. Vel blåst :-D
    Nå blir det selvsagt veldig kjedelig...
    Etter feiringen, mener jeg!

    SvarSlett
  4. Gratulere! BI er fantastisk. Har vært der noen ganger og lånt bøker. Du burde stikke innom UiO og kjenne på forskjellen i miljø og mennesker. Det er en utrolig kontrast som er artig å oppleve :) ...for ikke å snakke om universitetsbiblioteket........ <3

    SvarSlett
  5. hello hello baby! :) og dere andre.
    ikke fortvil- jeg skal nok finne noe anna å fylle tiden med..! :)

    studerte 5 år ved Universtitet i Bergen - regner med det og UiO kan sammenlignes. Ikke helt det samme som BI, nei. Men Masterstudium med voksne medstudenter blir ikke helt sånn derre klisjestudium! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel overstått eksamen. Hva er det du har studert? ble nysgjerrig jeg nå. Var iallefall et veldig fint bygg, men mye fin interiør.

    SvarSlett
  7. PR-ledelse og strategisk kommunikasjon :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med vel overstått eksamen:) fint sted BI, (hvor jeg har en datter som studerer nå:::)) Det er godt å fyllt på den kognitive veien noen ganger, og føle at topplokket virker!
    Det kan jeg underskrive på!!!
    En deilig helg til deg og dine.
    fioline

    SvarSlett
  9. gratulerer med bestått eksamen :-))

    SvarSlett
  10. Gratulerer med vel overstått eksamen. Ett fantastisk spennende bygg med flotte møbler!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med bestått - bra jobbet!!
    BI oslo ser knallfint ut, der må man jo bli skikkelig inspirert..
    God søndagskveld!
    K

    SvarSlett
  12. Hipp hurra for vel overstått eksamen og studietid!
    Deilig følelse det må være!

    Kongratulerer fra meg :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...