fredag 3. september 2010

Vase for kløner

hihi!
skulle du være av den lett klønete sorten eller rett og slett ha en uheldig dag, bør du velge denne vasen når du skal sette blomstene i vann. 
ellers syns jeg den har fin og enkel form og klare fine farger.
 


 og så er det jo fascinerende at den tåler så mye juling som den gjør!! :)


pønsj i vei!!


Eller brett til anna form.


denne står på ønskelista mi. Skulle gjerne hatt mange av fargene og lekt med å sette flere sammen, men skulle jeg velge en, tror jeg det hadde blitt svart denne gangen.

material: gummi
størrelser: liten 13 cm høy, stor 20 cm høy
designet av: Henriette Melchiorsen

Love this rubber vase from Danish Menu. Unbreakeable - smart! Love the colour and the shape.
Have a great weekend.


Ønsker god helg til alle som har tatt turen innom her.
I morgen skal jeg synge i bryllup. Gleder meg.

I neste innlegg
tenker jeg å spre litt inspirasjon til å få "orden i sysakene"

10 kommentarer:

  1. ja, den havde passet fint ind hos mig. har kigget langt efter den længe, men den er endnu ikke flyttet ind. jeg tror, at det er gummien der provokerer og tiltrækker opmærksomhed og så er der jo alle farverne. ha en fin weekend.

    SvarSlett
  2. Løp og kjøp, bare må ha den. Kjenner det dypt i hjertet. Fantastisk vase da.
    Fin fredag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Vi hadde to stykker av den (vervepremie i en bokklubb en gang). Da likte jeg absolutt ikke vasen og gav begge to til naboen for regifting. Nå derimot, synes jeg de er veldig ok og kunne godt tenkt meg en ute.

    SvarSlett
  4. Ja, denne er lekker. Jeg hadde den på ønskelisten i sommer til uteplassen. Var innom noen butikker her i byen, men ingen hadde de inne. Dvs. Kitch'n hadde, men ikke i fargen jeg ville (mener jeg tittet etter svart og grønn).

    Ønsker deg en fin fredagskveld og nydelig helg! :)

    SvarSlett
  5. Den svarte ønsker jeg meg. :) Kjempefine!

    SvarSlett
  6. legger meg forresten til som følger :)

    SvarSlett
  7. Nå står den på ønskelista mi også. Likte svært godt den lilla!
    Ha en fin kveld
    Tonje

    SvarSlett
  8. Dei likte eg skikkelig ja!
    Like meg stadig bedre her inne sjå deg og eg :o)

    Det hadde forresten vore kjekt om du hadde kikka innom min Give Away: http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/09/la-oss-sttta-smykkas-sitt.html

    Eg e generelt veldig imot å reklamere for egen Give Away på denna måten, men det e for ein så god sak at eg lar alle prinsipper fare... :o)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...