onsdag 29. september 2010

Twiggy

Av og til må jo det gå an å ombestemme seg? Mine små antydninger om neste innlegg innfrir som regel, gjør de ikke? Men i dag har jeg ombestemt meg. :) Lenge siden det har vært lampeinnlegg her, fant jeg ut. Ikke noe hverdagsliv fra heimen i dag, men heller en presentasjon av ei lampe som jeg synes er ganske flott. Så her er dagens lille:


Denne lampa synes jeg er passse "svungen".
 Lett og lekker, men med et skikkelig "statement".


Den finnes som takhengt versjon

som stålampe


 
som bordlampe, og
i fire fargevarianter.

 

Siden den er så enkel og nøytral i utformingen, tenker jeg den glatt kan gli inn både i helmoderne interiører, men også som innslag i helt andre stiler. 

 
Lampa er utformet av Marc Saddler og produseres av Foscarini.

I love this simple yet bold lamp design from Marc Saddler for Foscarini. It's simplicity makes it a perfect match for both modern style home decorating, but will work well also as an accent in more traditional interior styles, don't you think?

I neste innlegg
blir det tapeter med romfølelse. Helt sikkert!

5 kommentarer:

  1. Taklampa var jo bare rå. Er den svingbar også?

    SvarSlett
  2. Åh jeg elsker twiggy.lampen! Den vil jeg ha!

    SvarSlett
  3. Tulipanmannen min er litt gal etter Twiggy-lampene, og vi vurderte lenge den takversjonen,men fikk aldri sett den "live" noen steder. Derfor gikk vi for Enigmaen foreløpig:)
    Men en Twiggy skal vi nok få i hus i følge tulipanmannen, en eller annen gang.

    SvarSlett
  4. Hei:) Måtte bare legge igjen en kommentar her, da jeg er en lykkelig twiggy-eier. Her i huset er vi helt samstemte om at det var et godt valg. Den synes der den står midt i stua, samtidig som den har noe lett over seg. Har den i hvit, lurer av og til på om det hadde vært vel så kult som sort, men men.. Nå får snart stua ny pure Jotunfarge uansett;-)

    helle i HiH

    SvarSlett
  5. Ønsker meg en twiggylampe - de er så flotte. Store, men samtidig lette..
    Ønsker deg en fin dag!!
    Kjersti

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...