torsdag 16. september 2010

Sim sa la bim!!

Jeg er nesten nummen. Dette er en stor begivenhet for Åpent hus-frua: Et av møblene på ønskelista mi - på lista over mest usannsynlige kjøp, ser ut til å flytte over på innkjøpslista i stedet!! Er det mulig???

Det er takket være en veldig kjekk herr Åpent hus. Heldigvis deler han min interesse og sans for interiør og design (blant andre ting), og kom til å foreslå at hvis .. (detaljene utelater jeg, fordi de er ikke viktig), så kan vi jo kanskje kjøpe oss ...XX. Og kunne jeg protestere på det..?? :)


Nå er prøver på finish vurdert (bildet over) og to stk. herligheter bestilt. Jeg føler meg som ei adoptivmor som venter på sitt kjære etterlengta barn!! :)

Noen som vil tippe på hvilken drøm som kommer i oppfyllelse? :) Hint: det er noe å sitte på...

Er det ingen som avslører nyheten, blir det vel premier på noen med gode eller kreative/morsomme forslag. :) Og er det flere som greier å tippe rett, er det en med og en uten blogg som får premier - to heldige tippevinnere får to ekstra lodd hver i Åpent hus-lotteriet som premie. Hihiii! (Man får ikke mer morro enn man lager selv!!)



Bestillingstida er laaaang, så det nærmer seg nok jul når de to kassene ankommer. Men oj, for en glede å gå å vente. Lykke!! :;) (ja, det går an å bli glad av sånt!)
Hilsen sprekkeferdig !!! :)

I neste innlegg
verktøytips til oss interiøraficionados.

12 kommentarer:

  1. Er det ch25? Den er virkelig en lekkerbisken. Uansett - gratulerer så mye med innkjøpet. Blir spennende å se dem på plass. :)

    SvarSlett
  2. har ingen anelse, men tipper det er 2 stoler da siden man kan sitte på dem. Setet er tydeligvis i tre. Syveren fra Arne Jacobsen?

    Fin torsdagkveld videre og flott fredag ønskes deg fra Trine

    SvarSlett
  3. Nei nei, jeg mente CH07. Ikke CH25. Selv om den er fin den og.

    SvarSlett
  4. Jeg tipper du får Hans Wegners wishbone stoler.

    SvarSlett
  5. Hm,har lyst til å tippe både Eames og Norrgavel, men jeg tror jeg tipper Hans Wegner ch 25?

    Gratulerer uansett med kjøpet,gleder meg til å se:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Lang leveringstid sier du? (*tenke*)
    Da tror jeg det er stofftrukne møbler, for jeg husket vi ventet i månedsvis på Eggene våre.
    Du viser også bilder av treprøver (*tenker enda mer*)
    Tre, stoff, dansk design (*slitsomt å tenke så mye på morrakvisten*).(*Trøtt nå - hvile nå, tenke mer litt senere*)

    SvarSlett
  7. Trenger ikke så lang tenketid egentlig. Jeg tror det er produkter fra Carl Hansen dere skal kjøpe. Kanskje du skal bli den heldige eier av de småfrekke shallcahairs, modellen 07?

    SvarSlett
  8. :)
    ikke noe stoff
    valget stod mellom svart og natur, olja, såpebehandla eller lakka... :)!!

    SvarSlett
  9. Da blir det kanskje av de Hans Wegner-stolene...

    Herlig å se at det inngås diverse kompromissløsninger andre steder enn her....jeg ofra julegaven min ifjor for at vi skulle investere i det Geneva-stereoanlegget på stang;)...har ikke angra selv om jeg er innmari glad i innpakka pakker;)

    SvarSlett
  10. Ah da var det CH25 likevel, da. Tusen takk for kjempesøt kommentar hos meg. Det gir inspirasjon til å blogge mer og oftere. Problemet er at når jeg er ferdig å lese andres blogger så har jeg ikke tid til å blogge selv...Hi hi.

    SvarSlett
  11. hehe. mange som er inne på noe her
    jeg er jo en stor fan av både Hans Wegner, Eames og Norrgavel. Svar i morra! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...