onsdag 15. september 2010

Lekre bad 2

På tide med litt ny baderomsinspirasjon her i Åpent hus.
Her er noen av inspirasjonsbildene jeg har samle meg i det siste. Enjoy.

1) Montana for badet.
Tøff kombinasjon av porselen, fliser, friske grønne skuffer og upussa betongvegg.

2) Vasker på betongbenk hos bloggen Gnistrande snø.

3) Enkelt og praktisk. Skjønt med en liten blomst på vasken. Fra leva och bo

4) Helt hvitt. Fra Boligmagasinet dk


5) Elegant sjalusi over vinduene. som står godt til resten av innredningen.
Freshome.com

6) Lekre vegghengte hyller i fin kontrast til det lyse og myke. Antonio Lupi


7) Nostalgisk. Elle decor i Meg Ryans sommerhus.

8) Helt utenom det vanlige. Fra italienske Neutra.

9) Retrolook i moderne formspråk.
Boligmagasinet dk.

 
10) Kunne du tenke deg et lite karbad her?
furniturestoreblog.com

I'ts been quite a while since I've plunged into the bath-theme. So here are some of the inspirational pictures I've collected lately.
Tomorrow: I'm dropping some great news!!

I neste innlegg
har jeg en for meg stor nyhet å komme med.
Og det blir mulig å vinne flere lodd i lotteriet.
:)

2 kommentarer:

  1. Du frister med de små hintene som du kommer med. Man må bare hive seg over dataen for å sjekke neste innlegg. I åndeløs spenning - din Avdelingen :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg, Åpent Hus:)
    Jeg digger fortsatt innleggene dine:)
    ....medlem av åpent hus,tror jeg. Om ikke så blir jeg det nå:) i lotteriet ligger jeg med 3 lodd: 100-101 og 102:) vinner jeg ønsker jeg meg putevar:)
    fiolineklem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...