fredag 10. september 2010

Lekkert i byen

Her følger nok en smakfullt innredet byleilighet. Her er mye å like, spør du meg - og her må det vel være lett å trives!

Midt i min bane. enkle, nøytrale rammer, og noen spenstige fargeklatter her og der.
(Som enkelt kan byttes og dermed endre og fornye preget)

Herlig at ikke rommet er overfylt av ting, men at der er "tomme" steder og luftig følelse.

Lekker fargekombinasjon med lyst, grått og svart.
Enkel pynt: Fin sammenstilling av små speil over senga. Stålampa i hjørnet er flott.


Og når man først bor i leilighet og i byen: så deilig å kunne ha en liten plett å kunne tre utenfor på!




(Eneste minuset i denne leiligheten for meg er at der er mange ulike gulv - i en liten leilighet ville jeg latt gulvet være gjennomgående. )

Rent, lyst, rolig og innbydende, spør du meg.


En lys, innbydende og romslig gang binder alle rommene sammen.

"You laik?"

I like what they have done with this place. Light, airy, modern, but still with room to live and move.

Alle foto: svenske Alvhem makleri.

Skulle du ha unngått å få med deg lodd i
Åpent hus' jubileumslotteri, fortsatt sjans her.

God helg til alle som svinger innom!


I neste innlegg
kaffe eller te??!!

6 kommentarer:

  1. Enig med deg i kommentaren angående gulv. <forøvrig var leiligheten knall!

    SvarSlett
  2. Fint! Enig med deg angående gulvene. Ellers likte jeg leiligheten veldig godt!

    SvarSlett
  3. Enig med Avdelingen og Tonje her!

    SvarSlett
  4. Heisann
    Ang glassplata bak vasken, så har vi brukt ei i herda glass Pris aner jeg ikke noe om
    Praktisk er det iallfall

    SvarSlett
  5. Flott leilighet. Takk for titten:)

    Ønsker deg også en go helg:)

    SvarSlett
  6. Nydelig leilighet. Satt og tenkte jeg skulle kommentere de ulike gulvene, og så ser jeg at du tenker likedan.
    Ha en fin lørdag. :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...