søndag 5. september 2010

Frodig

Ingen ting i veien for å omgi seg med frodige ting, selv om gresset gulner og blada på trærne skifter farger etter hvert. Her er et lite utvalg mønstrete tapeter som kan skape liv og stemning i hvilket som helst rom.

1) Tapet fra Ferm living

2) Tapetorama se

3) Gresstapet fra foto for hel vegg. Fra Base hos Inch.dk


4) Eco Wood


5) blomster i retrostil hos Mimou.se

6) Frodige farger og asia-inspirerte motiver - café.dk.

7) Fugler og bladornament fra Osborne and Little_via blogg Love peace and pionies

8) Garden fra Borge tapeter

9) og 10) Begge under: Tapetorama se



Jeg må nok innrømme at jeg ikke er spesielt sprek når det kommer til tapetvalg... Men om du er god på å tapetsere kan du jo skifte tapet fra tid til annen? Den setter i alle fall uten tvil sitt preg på rommet den henger i.

Jeg vil takke for interessen for å delta i ettårsfeiringa av Åpent hus, som pågår nå. Om du ikke har skaffet deg lodd i blogglotteriet mitt allerede, er det bare å henge seg på her!

Keep the organic summerfeeling by introducing fresh patterns inspired by nature inside.
I must admit, my wallcovering choices are not very daring. But if you are good at wallpapering, you could change the style of a room with just a little bit of effort. I enjoy seeing the pictures any how. :)

I neste innlegg
må et over 100 år gammelt møbel i Åpent hus få sin lille presentasjon.

4 kommentarer:

  1. Jeg digget disse tapetene!!! JEg kommer til å skrive ned alle sammen, så jeg kan finne de på nett :) Herlig :) Takk for tips!!

    Jeg fant bloggen din via NIB, og titter gjerne innom igjen!!!

    LiljeHvit

    SvarSlett
  2. Heisann....
    elsker fugletapeten fra osbourne and little...meeeen jeg finner den ikke på nett, tenkte å ha den i mellomgangen..kanskje du vet hvor jeg kan finne den?
    Super side du har...har fått mange ideer fra deg;))))
    Ha en finfin søndag;)

    SvarSlett
  3. Hei Anonym
    tusen takk for hyggelig skryt. det blir jeg veldig glad for! :)

    Jeg holder ikke rede på alle utsalgssteder osv, men googlet og fant i alle fall navnet på den. Her er en uk nettshop i alle fall. Kanskje du kan søke deg videre frem til hvem som er agent/ hovedforhandler i Norge, og så kunne høre direkte med dem om nærmeste utsalgssted?

    http://www.johnlewis.com/231247901/Product.aspx

    lykke til i alle fall!
    beste hilsner fra Åpent hus

    SvarSlett
  4. Takk for tips.....har funnet fugletapeten....pluss masse annet fint;)))

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...