søndag 12. september 2010

Bryllup i strandkanten / Norwegian wedding


Her er et lite glimt fra en av sommerens gode opplevelser. Et bryllup. Det er alltid så kjekt å bli invitert; å få dele dagen med folk som betyr noe for oss. Og så veldig fint å få bruke en hel dag på å feire disse to menneskenes særpreg - deres bakgrunn og deres kjærlighetshistorie.


Her er noe små glimt fra ett av de to vi deltok i i sommer. Et koselig, artig og uformelt bryllup som stod godt til kjæresteparet. Men selv med avslappa stemning og løs snipp kan man legge nennsomhet i detaljene. Se bare her.





Feiringa fant sted i et av favorittområdene mine her i nærheten. Jeg har laga andre innlegg fra samme lille øya. Havbrus gjør susen 1
Havbrus gjør susen 2
Øytur

Bordpynten gjenspeiler stedet på en nydelig måte. Her er det mye urørt natur. I tillegg har de sneket inn litt symbolikk i hvordan stråene former små reder - de to som er godt i gang med å skape sin egen lille familie. Enkelt og lekkert, ikke sant?





Centerpiece på hvert bord var ei opphøya glassplate med blomster og lys, omkranset av myrull og lekre, tynne strå fra stranda like ved + en liten fugl.

Takk for en herlig dag, B og M!
Ønsker dere alt godt for fremtiden.

I neste innlegg
blir det noe fra Åpent hus-huset.

7 kommentarer:

  1. Så enkelt men likevel utrolig lekkert kan det gjøres:-) Dette likte jeg veldig godt.

    SvarSlett
  2. Nydelige detaljer fra et helt sikkert flott bryllup!

    SvarSlett
  3. Utrlig vakre bilder. Jeg ble litt rørt her jeg sitter og plundrer meg jobbting (og tar meg pauser i blogglandia)

    SvarSlett
  4. Utrolig flott! Fikk lyst å gifte meg igjen jeg:)
    Lysestakene er kjøpt i Belgia tror jeg:)

    SvarSlett
  5. Fantastisk vakker og spennende brud, kjolen ser ganske spesiell ut? :)
    Nydelig, enkel og annerledes borddekorasjoner!
    Inspirerende. Takk for at vi fikk se :)

    SvarSlett
  6. Hei
    Det så ut som et flott bryllup, lekre detaljer.
    Du lurte på litt inne hos meg; putene er fra Gant, sengeteppet er fra Lexington, stjernene på veggen er selvlagde sjablonger malt i fargen "Sand". Lampene har jeg kjøpt hos R.O.O.M for noen år tilbake og er ikke sikker på merket. Håper det var litt til hjelp. Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...