torsdag 23. september 2010

Benk deg

Her kommer Åpent hus' første benkeutstilling.
1) Lekker trebenk med pute på. Flotte håndtverksdetaljer. Fra Søren Rose.

2) Ny sittebenk i gammel stil. Restoration hardware.




3) Calais benk hos Exclusively home.


4) Bygd som forlengelse av annen innredning. Norema.


5) Skjevt og slitt med sjarm. Garnet Hill

6)  Stramt stoppet i rustfarget ullkelim. Restoration hardware.


7) Skinnbenk i Mie van der Rohe stil. Living etc.


8) Bygg inn der du trenger det. Living etc.



9) Denne kunstneriske varianten er fra tidligere omtalte Pinch



10) Boulevard slat benk. (Noen som husker kilden?)

Noen som falt i smak?
Som den faste leser sikkert har merka seg, jeg liker å se ulike utgaver av samme tingen sammen. Det resulterer i utstillinger, med jevne mellomrom her :) Artig å se hvordan funksjonen kan være den samme, men utformingen og stilen så forskjellig, ikke?

From time to time I like to put together items who serve the same purpose but look different. This results in what I call galleries or exhibitions here in Open house. I hope you, too, find it amusing. :) Which one would you prefer? and why?

I morgen
fabulerer jeg rundt bloggtittelen min.

6 kommentarer:

  1. Hm. Jeg likte nr én og nr fem. Litt overraskende med tanke på ulikhetene. Konklusjonen blir vel enten rent og uten dilldall eller shabby på den ekte måten.

    SvarSlett
  2. Gøy med slikt innlegg hvor man får se flere sider av samme sak ;) Likte nr. 1 og 8 best :)

    SvarSlett
  3. Så mange fine benker!!!Jeg synes alle var fine jeg, men falt spesielt for nummer 5.Den skulle jeg gjerne hatt!!!Nummer 1 kommer på en god andreplass:)

    SvarSlett
  4. Jeg likte nr 9 best jeg!Siden jeg drømmer om hus og hage med eple- og kirsebærtrær så tror jeg at den benken ville tatt seg bra ut under et epletre i hagen min;)

    SvarSlett
  5. Den frå norema var jo veldig praktisk... Der inne kunne ein hatt gøymt vekk mykje rot!
    Fin samling av benker dette :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...