onsdag 9. september 2009

Kjærlighet på kjøkkenet 1

For meg er en av livets små gleder: En kaffistund. Ute på café, eller hjemme i godstolen. En av husets beste investeringer er kaffemaskina Rancilio Silva. Senere ble den etterfulgt av kaffekvern i samme merke. For en velvære!

Duften av herlig nykverna kaffe, aromaen av espresso med herlig tykk crema og kanskje en dæsj akkurat passe varm og tykk steama melk. Hva kan måle seg med sånt??

Maskina er i bruk hver dag - og i helgene flere ganger for dag. Snakk om "value for money"! Nytelse i hver krone - eller; det blir feil - slikt kan bare ikke måles i penger! :)



Dagens oppfordring: stopp opp og nyt øyeblikket!
Hilsen Åpent hus

(Fridag og hjemme i mitt lune rede mens høststormen raser utenfor)

"Om litt er kaffen klar" :)






Foto: (C) Åpent hus

4 kommentarer:

  1. Mmmm,ser deilig ut med den kaffen! Hadde ikke vært meg imot å eid en slik fancy kaffemaskin...

    Kos deg med kaffe og høst-storm,ha en fiin dag hjemme:) Klemmer;)

    SvarSlett
  2. Jeg er så enig, så enig :) Og kaffe med steamet melk er absolutt en av livets små gleder... Nyt dagen!

    SvarSlett
  3. Hei! Sååå digg!!! Det kunne jeg også lett hatt......

    Ha en fiiin dag i høststormen!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  4. Ser ut som du har hatt en herlig fridag. Heldigvis var høststormen over for denne gangen.

    Hyggelig med besøk av deg inne hos meg. Stemmer skjenken (og tv-benken m.m.) er fra Montana. Har samlet på moduler derfra i årevis (kjøpte en periode en modul i måneden...).

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...